i. Studio Design

Regulamin Sklepu Internetowego

§1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy i.studiodesign, dostępny pod adresem internetowym www.istudiodesign.pl prowadzony jest przez Katarzynę Malec prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Katarzyna Malec istudiodesign wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7343262950, REGON 122926473.

§2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  1. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Katarzyna Malec istudiodesign, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7343262950, REGON 122926473.
  2. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.istudiodesign.pl
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  12. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Dojazdowa 11/9 33-300 Nowy Sącz
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@istudiodesign.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 792 238 697
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 92 1090 2590 0000 0001 5991 6421
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10 – 17.

§4 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2.  Ceny podane w Sklepie i przy zamówieniu są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  3. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany przez kontakt mailowy w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§5 Proces zamówienia

  1. Klient składa zamówienie za pośrednictwem formularza zamówienia, podając:
    • Imię i nazwisko,
    • Adres e-mail,
    • Format obrazu (np. 100 x 70 cm),
    • Preferowaną kolorystykę lub motyw przewodni,
    • Dodatkowe uwagi lub inspiracje.
  2. Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia szczegółów zamówienia oraz ustalenia ceny i terminu realizacji.
  3. Czas realizacji wynosi od 3 do 6 tygodni, w zależności od stopnia skomplikowania zamówienia.
  4. Po zaakceptowaniu warunków zamówienia przez Klienta, Sprzedawca rozpoczyna proces tworzenia obrazu.

§6 Płatności

  1. Klient dokonuje płatności na podstawie indywidualnie wystawionej faktury po złożeniu zamówienia.
  2. Płatności dokonywane są przelewem bankowym na konto wskazane przez Sprzedawcę.
  3. Wysokość wpłaty oraz termin jej wpłaty są ustalane indywidualnie podczas kontaktu ze Sprzedawcą.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.

§7 Dostawa

  1. Obrazy są starannie pakowane i wysyłane na adres wskazany przez Klienta.
  2. Koszty dostawy na terenie Polski uzgadniane są indywidualnie z Klientem.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu. 

§8 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania obrazu, jeśli produkt posiada wady.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy, załączając opis wady oraz dokumentację fotograficzną.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.

§9 Odstąpienie od umowy

  1. Z uwagi na personalizowany charakter zamówień, Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy po zaakceptowaniu projektu i rozpoczęciu realizacji zamówienia.
  2. Wszelkie odstępstwa od powyższej zasady mogą być uzgadniane indywidualnie z uwzględnieniem specyfiki zamówienia.

§10 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§11 Postanowienia końcowe

  1. Korzystanie ze strony internetowej „ISTUDIODESIGN” oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Klient będzie informowany za pośrednictwem strony internetowej.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.